Gaming tastatur anmeldelse: CORSAIR K70 RGB RAPIDFIRE

No Comments

For at kunne præstere optimalt i spillet skal man have det bedste udstyr. Er du ikke komfortabel med dit gaming tastatur, kan det meget nemt påvirke dit spil, og du vil ikke kunne præstere, som du ville ønske. Dernæst skal dit gaming tastatur også registrere dine klik ordentlig og i tide. Dette nye CORSAIR K70 RGB RAPIDFIRE keyboard er specielt designet til gaming, og især tastaturets responstid sætter høje standarder at leve op til for konkurrerende mærker.

Ekstra skarp responstid

Responstid er mere end afgørende for din fornemmelse af spillet – især hvis du spiller højintense skydespil som eksempelvis CS:GO. Når du trykker knappen ned, skal markøren på skærmen reagere med det samme. Dette gaming keyboard fra CORSAIR tilbyder en ekstra lav responstid, fordi knappen ikke skal trykkes ret meget ned, før det registreres som et klik.

Du behøves altså ikke hamre i dit tastatur for at få en effekt. Klik blot kort ned én gang og mærk, hvordan spillet føles mere flydende. Tastaturet er sjældent det første, der nævnes, når snakken går på gaming udstyr, men det kan have en afgørende betydning, hvis dit keyboard er outdated. Man kan have den vildeste computer, men er resten af udstyret ikke på plads, kan en stærk CPU og GPU være ligegyldigt.

Aftagelig håndledsstøtte

Dette gaming keyboard har som en ergonomisk tilføjelse en håndledsstøtte, der kan være belejlig til de mange timer foran skærmen. Typisk har man en foretrukken positur, men det er ikke altid lige sundt at have hænderne, armene og for den sags skyld resten af kroppen bundet i den samme position i så lang tid af gangen. Med en aftagelig håndledsstøtte kan du variere lidt og gøre dig komfortabel på flere forskellige måder.

Men det handler ikke kun om det ergonomiske aspekt. Nogle spiller bedre med støtte til håndleddet, og det kan være, at du er en af dem. Og selv hvis det ikke er noget for dig, kan du bare tage støtten af med dette gaming keyboard.

Undgå forstyrrende ledninger

Ledningen på dette gaming keyboard sidder midt bagpå tastaturet. Det betyder, at der går ikke irriterende ledninger ud fra siden, som forstyrrer musen og musemåtten. Porten passer ligeledes til en USB-åbning, så det er muligt at trække den ned til en USB-port både foran og bagved på computeren. Det giver dig mere fleksibilitet i dit gaming setup.

Anti-ghosting teknologi for spil med simultane handlinger

På mange ældre keyboards registrerer computeren kun, hvis du trykker én knap ned af gangen. Dette kan især blive et problem, hvis du spiller et spil, hvor du både vil gå fremad og skyde samtidig. Dette gaming keyboard tilbyder dog såkaldt anti-ghosting teknologi, som gør, at du kan trykke flere knapper ned samtidig med fuld effekt.

Endelig bedømmelse CORSAIR K70 RGB RAPIDFIRE gamer tastatur

Alt i alt tilbyder dette gaming tastatur fra CORSAIR en række features, der er nødvendige for enhver gamer. Det er lækkert, flot designet og ikke mindst praktisk på flere områder. Typisk er tastaturet ikke det første, man går efter som gamer, men du får med dette gamer keyboard en mærkbar forskel.

More from our blog

See all posts