Gamer headset: V-Moda Crossfade Wireless anmeldelse

Dette headset kan på trods af sin trådløse forbindelse meget af det samme, som et normalt kan. Wireless, eller trådløst, er lidt af et fy-ord inden for gamerverdenen, men vi kommer her med et par gode grunde til, hvorfor V-Moda Crossfade Wireless-modellen alligevel gør sig ganske fint som et headset til den dedikerede gamer. Læs her vores V-Moda Crossfade Wireless anmeldelse.

Kraftfuld lyd, men med mangler

Den tunge lyd i det trådløse V-Moda Crossfade er helt på linje, hvis ikke ligefrem bedre end i klassiske gamer headsets. Headsettet har især en ekstraordinær bas, som kan lægge bunden til de fleste spil og computeroplevelser. Finesselyden i headsettet kunne dog godt være bedre, og især de midterste frekvenslyde står ikke super skarpt i denne model. Hvis du bruger lyden til at identificere objekter og enheder, betyder det ikke det store, men går man efter sublim lyd til mere historiebaserede og æstetiske spil, er dette headset ikke ideelt.

Headsettet er meget præcist, hvad angår identificeringen af lyde, og derfor er headsettet helt udmærket til spil som CS:GO, DOTA 2 og League of Legends. Grundet headsettets bas og bombastiske lyd kan du leve dig helt ind i spillet – og det er det, som de fleste gamere hungrer efter. Det sætter vi stor pris på i vores V-Moda Crossfade Wireless anmeldelse.

Metallisk design med god levetid

Headsettet vil for mange ikke fremstå som det pæneste i verden, og med bøffer, der ligner våbenskjold fra middelalderen, adskiller det sig meget fra det typiske gamer headset. Går du derimod ikke op i, hvordan dit gamer headset ser ud, er det en helt fin løsning, som har en god pasform. Til gengæld er indstillingsmulighederne på headsettet lidt besværlige at håndtere, og det trækker en smule ned i vores V-Moda Crossfade Wireless anmeldelse.

Det trådløse headset kan holde power i op til 12 timer, og det er en god sjat tid. Det er de færreste gamere, der spiller i længere tid af gangen. Skulle uheldet være ude, og du står uden batterier til headsettet, følges købet også af en ledning, som du kan forbinde mellem enhed og headset. Det er altså et trådløst headset, men du kan også forbinde det med en ledning.

Endelig bedømmelse af V-Moda Crossfade Wireless

Det lidt kluntede headset er et fint trådløst alternativ, men det ligger også i den dyre ende af skalaen. Headsettet har nogle problemer med både design og lyd, men fungerer altså som nævnt mere end fint til de mest populære spil som CS:GO, DOTA 2 og League of Legends, hvor den kraftfulde bas lever en ind i spillet til absolut UG. Headsettet kan heller ikke foldes sammen, hvorfor det ikke egner sig til længere ture, hvor det skal pakkes ned. Alt i alt et fint headset, men med mangler.

Tak, fordi du læste vores V-Moda Crossfade Wireless anmeldelse.

Posted in Ikke kategoriseret and tagged .