Gaming stol anmeldelse: DXRacer KING Gaming Chair

Er du ikke komfortabel, når du spiller, er det svært at spille optimalt. Det kræver både, at dine hænder er i de rigtige positioner, at du har en tilpas afstand til skærmen, og at du sidder korrekt til mange timers computerspil. DXRacer KING-modellen er en gaming stol til dig, der vil give dig det bedste udgangspunkt for at sidde rigtigt – både i forhold til dit spil, men også i forhold til din krop.

Man får, hvad man betaler for – multifunktionel gaming stol

KING-udgaven er nok en smule dyrere end de fleste andre gaming stole på markedet, men som i langt de fleste tilfælde hænger kvaliteten sammen med prisen. Du får med denne stol en uendelig række indstillingsmuligheder, så du kan tilpasse din siddepositur 100% i stedet for 85% eller 90%. Uanset hvilke indstillinger du vælger, bør du gå efter optimal støtte til nakke, læn og ryg. Du kan både justere sæde, armlæn og naturligvis højden.

DXRacer er desuden leverandør til nogle af de største organisationer inden for professionel gaming. Vi snakker altså blandt andet de helt store Counter-Strike hold som Na’Vi, NiP, CLG og Mousesports. Vil du owne som Friberg, eller som han i hvert fald gjorde engang, er KING-gaming stolen et oplagt valg til dig, hvis du er seriøs omkring dit spil.

Bred stol til mange kilo

DXRacer KING Gaming Chair er bredere end den gennemsnitlige gamer stol, og den kan håndtere op til 150 kilo uden at mærke presset. Grundet stolens ergonomiske udformning vil du heller ikke kunne mærke noget efter adskillige timer i sædet, men vi anbefaler naturligvis, at man stadig tager sine pauser. Mange undervurderer, hvad en god stol kan gøre, fordi de har fokus på præstationen i spillet. Det er bare også super vigtigt at passe på kroppen.

Endelig bedømmelse af DXRacer KING Gaming Chair

En suveræn stol, der kan brugerdefineres ned til mindste detalje. Den tilbyder desuden et meget vigtigt ergonomisk aspekt, som mange klassiske stole ikke kan tilbyde. Prisen afspejler også kvaliteten, men betyder ens gaming stol noget, er den værd at investere i.

Posted in gaming stol and tagged , .