Gaming stol: Arozzi Monza anmeldelse

Den svenske virksomhed med det italienskklingende navn Arozzi har siden 2013 leveret gaming udstyr i form af gaming stole, gaming borde og beskyttende gaming briller. Vi kigger i denne Arozzi Monza anmeldelse nærmere på Monza-serien, der sikrer en god spilleoplevelse og sikrer din krop nødvendig ergonomisk komfort. Spiller man i mange timer af gangen, er det afgørende, at man sidder på den rigtige måde.

Leverandør til professionelle spillere

Arozzi er fast leverandør af gaming stole til større hold inden for blandt andet Overwatch, DOTA 2, Call of Duty og CS:GO. Det fortæller selvfølgelig ikke det store om, hvorfor stolen er god til netop dig, men det fortæller, at den god nok til professionelle, der tjener penge på at spille computer. Og det er uanset, om du foretrækker spil baseret på reflekser eller mindre intense analyser.

Stolen er udformet i et syntetisk stof kaldet PU-læder, der er lavet specifikt til gameren. Det er et anderledes stof og vil i starten kræve lidt tilvænning, men efter noget tid vil du mærke, at dine præstationer i spillet langsomt forbedrer sig – såfremt du har det nødvendige udstyr i form af PC, mus, headset og tastatur. Gaming er en helhedsoplevelse, og for en optimal spilleoplevelse kræves det, at det hele spiller sammen.

Ergonomisk gamer stol med forskellige indstillingsmuligheder

Sidder man godt, spiller man som regel godt. Gaming stole er ikke det store hokus pokus, men de vil typisk have ergonomiske fordele over normale kontorstole. Og det er noget, som vi i denne Arozzi Monza anmeldelse vægter højt. Vi ved, at den typiske gamer spillere mere end gennemsnittet, og derfor er denne stol designet til ikke at give dig problemer selv efter mange timers spil.

Stolen har naturligvis en lang række indstillingsmuligheder, så du kan sidde komfortabelt. Noget, der adskiller den, er dog den ekstra tykke polstring på armlænet, som giver din arm mere spillerum. Indtag din position og find den bedste stilling for armen. Gaming bliver meget nemmere og sjovere, hvis du føler dig komfortabel. Stolen er i øvrigt ekstremt let og kan derfor transporteres til events, hvis det bliver aktuelt.

Endelig bedømmelse af Arozzi Monza gaming stol

Arozzi Monza er en klassisk gaming stol med alt, hvad det indebærer. Du får en ergonomisk stol med masser af indstillinger, så du kan skræddersy din gaming position. Stolen kan fås i flere forskellige farver, fordi du naturligvis skal have en, der passer til dit setup derhjemme. Tak, fordi du læste med i vores Arozzi Monza anmeldelse.